یکشنبه، تیر ۲۱، ۱۳۸۸

سلام

سلام دوستان عزیز! شاید 8 سال پیش به نوشتن وبلوگ آغاز کردم، در این سه سال اخیر با بلوگفا بودم تا اینکه انتخابات ایران و سرکوب مردم اینترنت را نیز به قربانی گرفت ، ایران بعد از جاپان و امریکا در وبلوگ نویسی مقام سوم را دارد ، از امکانات وبلوگ نویسی نه تنها ایرانی ها بلکه فارسی زبانان کشور های دیگر مانند افغانستان نیز استفاده میکردند ولی بد بختانه رژیم خود کامهء ایران همه شاعران و نویسندگان فارسی گوی رانا امید و دلسرد نمود؛ سایت های اینترنتی را یا بست و یا فیلتر کرد، من بار ها امدم میخواستم چیزی بنویسم ویا از سایت و یا وبلوگی دیدن کنم باز نمی شد مجبور شدم تا از این وابستگی نامیمون حاکمان حکومتی ایران خود را رها سازم و بلاخره متوجه گوگل شدم که چنین امکانات را طور رایگان به همه زبانها دارد من از تمامی دوستان خواهش میکنم به ویژه وبلوگ نویسان غیر ایرانی که به
http://www.blogger.com/
وبلوگ تان رامنتقل بسازید.
. به زودی با مطالب و نوشته های تازه از همین دریچه در خدمت تان خواهم بود با محبت منیر سپاس

۱ نظر:

روح الله احمدی / بلبل گفت...

سلام عزیز
ما نیز آشفته ایم از این وضعیت اینترنت
اما این روزها کمی بهتر شده...
برای ما خیلی ظلم است که بخواهیم این همه آرشیو را چمدان چمدان با خود جا به جا کنیم...
فعلا هستیم تا ببینیم چه خواهد شد
پایدار باشید