یکشنبه، فروردین ۳۱، ۱۳۹۳

آغوش تو ای مادر من

دوستان عزیز را سلام تقدیم می کنم برای  مادر ان عزیز چندین روز را روز مادر گفته اند برای  من هر روز ، روز مادر است ، سالیان پیش شعری در مورد مادر این مهربانترین هستی روی زمین سروده بودم ، حالا می بینم  هر سو انرا نا مکمل می نویسند و بدون ذکر نام  ، اولین بار ویب سایتی از ایران به نام امام هشت انرا نشر کرد با ذکر نامم و اینک غزل را طور مکمل اینجا خدمت تان می گزارم

 آغوش تو ای مادر من بستر ناز است
لالایی شب هات مرا گلشن ساز است

رخسار و وجود تو مرا پیكر مهر است
هم قبله و هم كعبه و هم عشق و نیاز است


دربار سخا بوده مرا لطف تو مادر
الوان نگاه تو مرا جنت باز است

درعالم گلها چه بوها كه شنیدم
 از مهر مرا عطر توام مشك فراز است

هرچند كه دیدم به جهان رنج فراوان
درد تو مرا سخت ترین سوز وگداز است.

شعر از: منیر سپاس بلخی – شاعر افغان

منبع:سایت تبیان

هیچ نظری موجود نیست: