شنبه، آذر ۱۸، ۱۳۹۶

غزلسرا

سلام و صمیمیت خدمت دوستان خوبم اینک غزلی را که آنرا غزلسرا نام گذاشته ام به خدمت تان می نویسم امید بر دل تان چنگ بزند عزیزی از من در مورد پیوند شعر با موسیقی به ویژه غزل پرسیده بود که باید عرض کنم موسیقی هنر جدا گانه و شعر هنر جداگانه است در شعر ، شعریت مطرح میباشد هر شعر را نمی توان آهنگ ساخت و در یا در قالب غزل در موسیقی سرود اما بعضی غزل ها در ادبیات بسیار خوب با موسیقی می چسپند یعنی اینکه اهنگین و مخیل و با محاسن شعری زیبا و زود فهم سروده شده باشند و اینک غزل من

...

...

غزلسرا

درد در دل غزلســــــراي من است خوشي ها و غمش براي من است هـــر كتابِ نفس نوشت من راویی شرح ماجرای من است

آسـمان با فضای متروکش چه *نگارنده اي هواي من است خامـوشي ،آيينه ،فــرامـوشي چهره و ناله اي صداي من است

لشكر نام و نا تواني ها تا كجا در پي فناي من است؟ همه دار و ندار من عشق است گنج دلداده گی گوای من است ناچيز منير سپاس

*قید

هیچ نظری موجود نیست: